Eğitim

Ak Liman – Anar Rızayev Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Ak Liman – Anar Rızayev Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Ak Liman kimin eseri? Ak Liman kitabının yazarı kimdir? Ak Liman konusu ve anafikri nedir? Ak Liman kitabı ne konu alıyor? Ak Liman PDF indirme linki var mı? Ak Liman kitabının yazarı Anar Rızayev kimdir? İşte Ak Liman kitabı özeti, sözleri, yorumları ve incelemesi…

Kitap

Kitap Künyesi

Yazar: Anar Rızayev

Çevirmen: İldeniz Kurtulan

Yayın Evi: Simavi Yayınları

İSBN:

Sayfa Sayısı: 158


Ak Liman Ne Anlatıyor? Konusu, Ana Fikri, Özeti


Ak Liman Alıntıları – Sözleri

  • “İnsan kendi yaşamını sonuna dek yaşamalı.”
  • “Acaba düşte ölenler nereye gömülür?”
  • -Oğul,-dedi,-hər şeydə bir məna olsaydı,həyatın bir mənası olmazdı.
  • Təhminə də düşünürdü. Danışa-danışa düşünürdü. İçməklə yox, keçmişiylə sərxoşdu. Elə bil uzaq günləri içib dəm olmuşdu.
  • Ölüm var ki, ölümdür, ölüm də var zülümdür.
  • Eh,sən nə yapışmısan:kirli-kirli!Heç nə başa düşmürsən.Pis adam.Yaxşı adam!-əlini başına apardı,küləyin dağıtdığı saçlarını səliqəyə salmağa başladı,-dünyada nə kirli adam var,nə yaxşı adam.Yaşam elə uzun çəkir ki,ancaq kirli olmağa,ya ancaq yaxşı olmağa heç kəsin hövsələsi çatmır.Görürsən biri həyatı boyu gah yaxşı olur,gah kirli…
  • Deməli,hər şey ola bilər.Fikrimdən qovduqlarım, quyular dibində basdırdıqlarım, haqqında düşünmək belə istəmədiklərim hamısı bir gün- beş ildən,on,on beş ildən sonrasında,həyatım ola bilər.
  • -Mənim bir dostum vardı,-dedi,-deyərdi ki,yuxu görməyən adamlar Avstriyaya,İsveçrəyə bənzəyirlər.
    -Niyə məhz Avstriya, İsveçrə,məsələn ,Kamboca yox?-dedi.
    -Yadımda deyil Kamboca dənizin sahilindədir, ya yox.O ,Avstriya və İsveçrə deyirdi, çünki bu ölkələrin dənizə çıxışı yoxdur.O deyirdi ki,yuxu görməkdən məhrum adamlar dənizdən məhrum ölkələr kimidir.
  • İnsan kendi yaşamını, sevmediği bir bayanı dışlarcasına atamaz.
  • Adam öz həyatını qadını atan kimi ata bilmir, insan öz həyatını axıracan yaşamalıdır. Həyat yükünü axıracan daşımalıdır.


Ak Liman İncelemesi – Kişisel Yorumlar

Yuxu ilə başlayıb, yuxu ilə bitən gözəl bir əsər.
Mənə görə axıcı bir əsər oldu, oxuduqca oxumaq istəyirdim.
Bir çoxları kimi mən də düşünürəm ki, Ağ liman" povesti Beşmərtəbəli evin altıncı mərtəbəsi(Təhminə və Zaur) romanından öncə oxunmalıdır. Əsər Nemət, onun ətrafındakı insanları və həyatlarını anlatsa da, Təhminə və Zaur haqqında da azca da olsa, məlumat verir və müəyyən təəssüratlar yaradır.
Əsərdə həyata qarşı məna axtarışı, monotonluğa qarşı çığırışlar, mənəvi dəyərləri sorğulama bolca-bolca mövcuddur. Bir çox hissədə müəllif bizi düşünməyə məcbur edir; məsələn, Təhminə və Zaurun dialoqlarında, Nemətin qarmaqarışıq fikirlərində, Nemət ilə Təhminənin telefon danışığında, Səfdər dayı və digər obrazların həyat hekayələrində.
Povestin sonu Nemətin yuxusundakı ağ liman və qırmızı gəmilərlə bitir. Ağ rəngin mənası haqqında araşdırma edəndə, mənalarından birinin də xoşbəxtlik, hüzur bulunduğunu gördüm. Qırmızı rəng isə canlılığın, dinamizmin, həmçinin məhəbbətin rəngi kimi simvolizə edilib.
Bundan əlavə, internetdə bu mövzuda axtarış edərkən Şəbnəm Kazımovanın povest haqqında təəssüratlarını yazdığı yazını gördüm. Sizinlə də paylaşmaq istəyirəm:
https://www.ceylanmumoglu.com/az/news/sebnem-kazimova-ag-liman-povesti-haqqinda-teessuratim (Aybə)

“Beşmərtəbəli evin altıncı mərtəbəsi” əsərini oxumamışdan əvvəl oxuya biləcəyiniz bir əsər. Həmin əsərdəki obrazlar barədə məlumat verilsə də, burda hekayəni məhz Nemətin aspektindən görürük: Nemətin həyatı, evlənməsi, üç qızı, yoldaşı, baldızları, iş yoldaşları və s. (Gülnar B.)

Anarın “Ağ Liman” povestini dəyərli edən ünsür onun 60-cı illərdə belə bir əsər yaratmısıdır. Povestdə biz gündəlik həyatın axarında diqqət etməyəcəyimiz insanların mənəvi yaşamına qonaq oluruq. Həmin bu insanların iç dünyası səhvləri və doğruları içinde tərəfsizcə bizə çatdırılır.
Əsər Nemət obrazının yuxusu ilə başlayır. Fikrimcə, yazar əsərdə əbəs yerə yuxu aləmi ilə başlamır. Məhz əsərin belə başlamasının səbəbi əsərin sonunda da gördüyümüz kimi Nemətin olduğu yerə aid olub-olmadığını sorğulamasıdır. Nemət buna görə yuxusunda olduğu yerdən başqa bir yerə getməyi arzulayır, hətta illərdi bunun üçün sıra gözlədiyini də düşünür. Ədəbiyyatda çox istifadə olunan eyni paltarlı şəxslər simvolikası insanların bənzər həyatlar yaşamasına, bir növ monotonluqdan kənara çıxa bilməmələrinə işarət idi. Hansı ki, bu həyatların sonunda insan yaşamadığını dərk edir. Necə ki, Səftər dayı yoldaşının qəbirüstünə gedərkən bu məqamı vurğulayır. Onun dediyi kimi insanların yaşadıqları illər deyil, həqiqətən var olduqları və etdikləri əməllərlə xatırlanmaları lazımdır. Səftər dayı obrazı əsər boyu fikrimcə, ən təsirli obraz idi. Onun daxili dünyası, içindəki təklik hissi və düşüncələrindəki dərinlik bir oxucu olaraq məni özünə çəkdi. Səftər dayının qeyd kitabcası ilə söhbəti bir çox məqamı özündə birləşdirir. Bir zamanlar yaşayan, nəfəs alan insanların artıq o zənglərə cavab verməməsi, hər kəsin zaman içinde bir-birinə özgələşməsi, hətta insanoğlunun bir vakit sonrasında özünə belə yadlaşmasını büruzə verirdi. Obrazın monoloqu və ən sonda yenə özünə zəng etməsi də sanki axtardığı sualların cavabını tapacaqmış hissini onda oyadır.
“Beşmərtəbəli evin altıncı mərtəbəsi” romanının ilk mərtəbisini də fikrimcə, “Ağ Liman” əsərində görürük. Təhminə və Zaur obrazı əsər süresince fərqli yerlərdə dolayı və bilavasitə olaraq bizim qarşımıza çıxır. Hər iki obrazın düşüncələri adi insanların əxlaq qanunları ilə uyuşmur. Onlar üçün olduqları yerdə sadəcə bir-biriləri var idi. Eyni zamanda yazar insanların öz istəkləri ilə düşüncələrinin nə qədər fərqli bulunduğunu da bizə göstərir. Zaurun, Təhminənin yoldaşı Manafa nifrəti hansı ki, bunun səbəbi onun öz həyat yoldaşına xəyanət etməsi idi, aslı də ondan fərqli bir mövqe tutmur dolayı yolla Manafa insan olaraq xəyanət edirdi. Əsər boyu Təhminənin dəyişən ruh hallarının şahidi oluruq. Onunla bərabər digər obrazlarında psixoloji qatlarını təhlil etmək imkanımız
yaranır. Son olaraq isə Nemət obrazını yenidən diqqət mərkəzinə çəkmək istəyirəm. Nemət 10 il əvvəl heç ağlına belə gətirə bilməyəcəyi həyatın içərisində özünü tapmış bir obrazdır. Məhz buna görə o özünü daima sorğulayır, başqa bir yaşayışın içində ola biləcəyi düşüncəsinə qapılır. Ən son Təhminə ilə telefon söhbəti isə onun tüm düşüncələrini aşkara çıxarır və əsər yenə Nemətin yuxu görməsi ilə sonlanır. Çingiz Aytmatovun “Bəyaz gəmi” əsərində balaca uşağın ağ gəminin içində olmasını arzu etməsi kimi, Nemətdə ağ limanda olmaq istəyir və bunun səbəbi fikrimcə, qəlibləşmiş düşüncələrdən və insanlardan uzaqlaşıb özünü tapmaq istəyi idi. Bəlkə də, insan yuxuların içinde mevcud illüzyanın bir parçasıdır, kim bilir?!.. (Vəfa Eyvazlı)


Ak Liman PDF indirme linki var mı?


Anar Rızayev – Ak Liman kitabı için internette en fazlaca meydana getirilen aramalardan birisi de Ak Liman PDF linkidir. İnternette ücretli olarak satılan bir çok kitabın PDFleri bulunmaktadır. Ancak bu PDF’leri yasal olmayan yollarla indirmek ve kullanmak hem yasalara hem de ahlaka aykırıdır. Yayın evlerinin sitesinden PDF satılıyorsa indirebilirsiniz.

Kitabın Yazarı Anar Rızayev Kimdir?

Anar Rızayev (d. 14 Mart 1938, Bakü), Azerbaycanlı yazar, oyun yazarı ve film yönetmeni.

1966 senesinde Azerbaycan Devlet Üniversitesi’nin Filoloji Fakültesi’nden mezun olmuştur. Emek verme hayatına Nizami adına kurulmuş Edebiyat Müzesi’nde bilimsel araştırmacı, Radyo ve Televizyon Komitesinde redaktör olarak adım atmıştır. 1962-1964 yıllarında Moskova’da Ali Senan Kursunda, 1971-1972 yıllarında da Kinorejissura sanat okulunda öğrenim görmüştür. Anar, “Qobustan” sanat dergisinin baş redaktörü (1968), Azerbaycan Tiyatro Cemiyeti’nin Riyaset Heyeti başkan yardımcısı (1976), Azerbaycan Yazıcılar İttifaqı ve Kinomaloğrafçılar İttifakı İdare Heyetlerinin üyesi olmuştur. Şimdi de Yazarlar Birliğinin başkanıdır.

Emektar sanat adamı, Devlet Mükafatı ile onurlandırılmıştır. İlk kere 1960 senesinde “Bayram Hesretinde” ve “Geçen İlin Son Gecesi” hikâyelerini yazarak mensur eserlere imzasını atar, Eserleri yirmiden fazla dile çeviri edilmiş, Sosyalist ülkelerde, ABD’de, Kanada’da, Japonya’da, Hindistan’da, Fransa’da, İran’da, Türkiye’de, Arap devletlerinde, Finlandiya’da, vs. ülkelerde yayınlanmıştır. Piyesleri; Özbekistan’da, Ermenistan’da, Tataristan’da sahnelenmiş, “Qaravelli” piyesi, “Men, Sen, O ve Telefon”, “Geçen Senenin Son Gecesi” tv oyunları Moskova’da gösterilmiştir. “Adamın Adamı”, “Dante’nin Yubileyi”, “Gürcü Familiyası”, “Ağ Liman”, “Macal”, “Seherin Yay Günleri”, “Beşmertebeli Evin Altıncı Mertebesi” -Tüm bu eserlerde XX. yüzyılın sonunun “hakikat makamları” bediifelsefi tahlilin temeline yerleştirilmiş, o yılların durgun ve eylemsiz yönetimine Anarın itirazları aksettirilmiştir.

“Ağ Liman”, “Elaqe”, “Macal”, “Beşmertebeli Evin Altıncı Mertebesi” Anar’ın yazınsal felsefi görüşlerini beraber ifade eden eserlerdir. İnsan geçmişini unutmuş olduğu vakit, kan bağını kaybetmiş olduğu vakit, yalana, kanunlara hizmet eden kulrobot haline gediği vakit tinsel inançlardan uzaklaşır, onun için Altıncı Mertebe Kaybolur eserlerin üstünde durduğu temel düşünce budur. “Geçen İlin Son Gecesi”nde, “Şehrin Yay Günleri”, “Sahra Yuxulan” piyeslerinde de aynı düşünce acıklı olarak işlenir. Her üç eserde de insan, vicdan ve hakikat problemleri işlenir. Anar, maneviyat ve terbiye sorunlarını senaryolara mevzu eder. “Torpaq. Deniz. Od. Sema”, “Gün Geçdi”, “Dede Qorqud”, “Dante’nin Yubileyi”, “Üzeyir Hacıbeyov, Uzun Ömrün Akkordları” filmleri ruhsal felsefi tarzla çekilmiştir. Azerbaycan Devlet Akademik Tiyatrosu’nda sahnelenmiş “Adamın Adamı” piyesinin kuruluşu da Anar tarafınca yapılmıştır.

Anar bununla birlikte meşhur bir filologdur. Edebiyat ve sanat meselelerine dair birçok makalesi de mevcuttur. “Şairin Hüneri”, “Anlamaq Derdi”, “Aşıq Alesker”, “Oxşarlıq ve Oxşarsızlıq”, “Hezin Duygular” ve daha birçok makaleler, şerhler, Azerbaycan Edebiyatı’nın kıymetli numunelerindendir. “Seherin Yay Günleri” adlı eseri 1980 yılı Azerbaycan Devlet Mükafatı’na layık görülmüştür.

Başlıca eserleri:

-Beyaz Liman (destan), 1970;

-Adamın Adamı (destanlar, hikâyeler, piyesler), B., 1977;

-Beşmertebeli Evin Altıncı Mertebesi (destan ve roman), B., 1981;

-Molla Nesreddin-66 (hi-kayeler, destanlar ve piyes), B., 1970;

-Seçilmiş Eserleri (iki cilt), B., 1987.


Anar Rızayev Kitapları – Eserleri

  • Beş Katlı Evin Altıncı Katı
  • Ak Liman
  • Ak Koç Kara Koç
  • Dede Qorqud
  • Mən, Sən, O və Telefon
  • Dante’nin Jübilesi
  • Sıraselviler’de Bir Otel Odası
  • Anar’dan Seçme Öyküler
  • Nazar Boncuğu
  • Seçilmiş Eserleri
  • Bir Fırsat Bulsam
  • Sıraselviler’de Bir Otel Odası
  • Macal
  • Molla Nəsrəddin 66
  • Evləri köndələn yar
  • Dünya Bir Pəncərədir
  • Yağış Kəsdi
  • Sizsiz
  • İyi Padişah’ın Masalı
  • Azerbaycan Türkçesinin Söz Varlığı
  • Yaşamaq haqqı


Anar Rızayev Alıntıları – Sözleri

  • Ümumiyyətlə, mən ömrümün çoxunu içimdə yaşamışam. Mənə, tək bir mənə aid olan duyğuları, qorxuları, həyəcanları başqalarıyla bölüşməyə nə hacət? (Sizsiz)
  • “Bizə bir zövqü-təxəttür qaldı
    Bu sönən, kölgələnən dünyadə…” (Sıraselviler’de Bir Otel Odası)
  • Mövlana deyirdi ki, elmi – sözlər vasitəsilə dərk edirsən, sənəti – qəlbinlə duyursan, tənhalığını isə adamların içində olanda hiss edirsən. (Nazar Boncuğu)
  • Dünən sənin telefonun öldü. Ölən yalnız adamlar olmur ki… Telefon nömrələri də ölür. (Mən, Sən, O və Telefon)
  • “Bir tek ölüme çâre yok, demişler. Ama anlaşılan ölüm, çâresizliğin çâresiymiş. Çıkmazlardan çıkar yol..” (Ak Koç Kara Koç)
  • “Şah İsmayıl dövründən
    Təbrizin Qəmərindən
    Sizə bir nağılım var,
    Qulaq asın, a dostlar!” (Dede Qorqud)
  • -Yaxşı, de görüm işindən razısan?
    – Necə deyim, ümumiyyətlə razıyam. Bilirsən, illər keçdikcə insanın ağlı gəlir başına. Daha özünü bəşəriyyətin dahisi hesab eləmirsən. Dərk eləyəndə ki, sən də başqaları kimisən, başqalarından birisən, rahatlaşırsan. Əsəbiləşmirsən, hövsələdən çıxmırsan.
    – Gözəl fəlsəfədir.. (Anar’dan Seçme Öyküler)
  • -Oğul,-dedi,-hər şeydə bir məna olsaydı,həyatın bir mənası olmazdı. (Ak Liman)
  • Fuad, “Qorxaqdır, — deyə düşündü, — elə ona görə də satqındır. Lap yəqin kimisə satıb, bunlar da indi cəzasını verəcəklər”. (Macal)
  • Tüm dünya onun otağındadır, tüm bu dünyayla birlikdə o necə təkdir… (Mən, Sən, O və Telefon)
  • Bəs mənim necə deyərlər, mütləqliyim, əvəzsizliyim nədir, mənim öz yerim hardadır ki, o yerdə məni heç kəs əvəz edə bilməz. (Seçilmiş Eserleri)
  • Deməli,hər şey ola bilər.Fikrimdən qovduqlarım, quyular dibində basdırdıqlarım, haqqında düşünmək belə istəmədiklərim hamısı bir gün- beş ildən,on,on beş ildən sonrasında,həyatım ola bilər. (Ak Liman)
  • Axı heç bir təyyarə, heç bir gəmi, heç bir nəqliyyat vasitəsi insanoğlunun özünü özündən uzaqlaşdıra bilmir, keçmişindən ayıra bilmir və “səadət axtarmaq ifadəsi” o demək deyil ki, səadəti axtarıb tapmaq üçün düzə dünyaya düşməlisən. (Seçilmiş Eserleri)
  • “Eğe insanlar beş katlı binanın altıncı katının olabileceğine de inansaydılar, o zaman neler olmazdı ki…” (Beş Katlı Evin Altıncı Katı)
  • Eh,sən nə yapışmısan:kirli-kirli!Heç nə başa düşmürsən.Pis adam.Yaxşı adam!-əlini başına apardı,küləyin dağıtdığı saçlarını səliqəyə salmağa başladı,-dünyada nə kirli adam var,nə yaxşı adam.Yaşam elə uzun çəkir ki,ancaq kirli olmağa,ya ancaq yaxşı olmağa heç kəsin hövsələsi çatmır.Görürsən biri həyatı boyu gah yaxşı olur,gah kirli… (Ak Liman)
  • Anne ve baba eski çağların batkı etmiş hülyalarıdır. Bu dünyada insanoğlunun kendisinden başka kimsesi yok. (Ak Koç Kara Koç)
  • Bu dünyada insanoğlunun özündən başqa heç kəsi yoxdur….. (Ak Koç Kara Koç)
  • Deyirlər, axşamlar kədər gətirir
    Deyirlər, can sıxır qaranlıq gecə
    Deyirlər… deyirlər…
    Gündüzlər necə?
    Gündüzlər səbrsiz gözləyirik ki,
    Bir axşam olsun, bir gəlsin gecə… (Sıraselviler’de Bir Otel Odası)
  • -Mənim bir dostum vardı,-dedi,-deyərdi ki,yuxu görməyən adamlar Avstriyaya,İsveçrəyə bənzəyirlər.
    -Niyə məhz Avstriya, İsveçrə,məsələn ,Kamboca yox?-dedi.
    -Yadımda deyil Kamboca dənizin sahilindədir, ya yox.O ,Avstriya və İsveçrə deyirdi, çünki bu ölkələrin dənizə çıxışı yoxdur.O deyirdi ki,yuxu görməkdən məhrum adamlar dənizdən məhrum ölkələr kimidir. (Ak Liman)
  • Qəribədir… çox qəribə fikirdir… deməli, taleyimizə gələcəyin bir neçə müxtəlif variantı yazılıb, onlardan hansı birini seçmək isə özümüzdən asılıdır. Deməli… qəribə düşünce idi bu… ətraflı fikirləşmək lazım idi bu barədə… Macal olanda… (Macal)

YORUMLAR

YORUM YAZ!

Yorum Ekle



[

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Oto Aksesuar toptan çakmak
Pusulabet Betoffice Giriş ataşehir escort pendik escort sitene canlı tv ekle bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler madridbet meritking kingroyal madridbet yeni giriş kingroyal giriş