Eğitim

Mən, Sən, O və Telefon – Anar Rızayev Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Mən, Sən, O və Telefon – Anar Rızayev Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Mən, Sən, O və Telefon kimin eseri? Mən, Sən, O və Telefon kitabının yazarı kimdir? Mən, Sən, O və Telefon konusu ve anafikri nedir? Mən, Sən, O və Telefon kitabı ne konu alıyor? Mən, Sən, O və Telefon PDF indirme linki var mı? Mən, Sən, O və Telefon kitabının yazarı Anar Rızayev kimdir? İşte Mən, Sən, O və Telefon kitabı özeti, sözleri, yorumları ve incelemesi…

Kitap

Kitap Künyesi

Yazar: Anar Rızayev

Yayın Evi:

İSBN:

Sayfa Sayısı: 23


Mən, Sən, O və Telefon Ne Anlatıyor? Konusu, Ana Fikri, Özeti

“Telefon nömrələri

Oxşamaz bir-birinə

amma hamısında

insan səsi…

…pis günlər

oxşamaz bir-birinə

birində özün susarsan,

birində telefon.”


Mən, Sən, O və Telefon Alıntıları – Sözleri

  • Dünən sənin telefonun öldü. Ölən yalnız adamlar olmur ki…Telefon nömrələri də ölür.
  • Tüm dünya onun otağındadır, tüm bu dünyayla birlikdə o necə təkdir…
  • Telefon nömrələri
    Oxşamaz bir-birinə
    amma hamısında
    insan səsi…
    …kirli günlər
    oxşamaz bir-birinə
    birində özün susarsan,
    birində telefon.
  • Tüm dünya onun otağındadır, tüm bu dünyayla birlikdə o necə təkdir…
  • Mənə elə gəlir ki, dili uşaqlar yaradıblar. Böyüklər yox, məhz uşaqlar. Biz – böyüklər də onların düzəltdiyi sözlərdən istifadə edirik.
  • Səni görməyə də bilərdim. Zəng edirdim, səsini eşidir və deyirdim: əzizim, əlin niyə belə soyuqdur?
    Səni görməyə də bilərdim, amma məsafədən belə duyurdum. Sahil kəndlərinin sakinləri dənizi görməyəndə belə onu duyduqları kimi.İndi isə dəniz qeyb oldu.Yoxa çıxdı.
  • – Mən sizi haçan görəcəm axı? Amma siz düz deyirsiniz, görüşməyək. Bu məhəbbətin ən gözəl formasıdır, bir-birimizə telefon xətləriylə bağlanmışıq. 
  • Bilirdim ki, o daha zəng eləməyəcək, daha heç bir vaxt zəng eləməyəcək, amma bir an mən də şübhələndim, mən də gözlədim və mən də möcüzə arzuladım − istədim, telefon səslənsin. Telefon susmuşdu.
  • Telefon nömrələri
    Oxşamaz bir-birinə amma hamısında insan səsi… …kirli günlər oxşamaz bir-birinə birində özün susarsan, birində telefon.
    Vaqif Vəkilov
  • Dünən sənin telefonun öldü. Ölən yalnız adamlar olmur ki… Telefon nömrələri də ölür.


Mən, Sən, O və Telefon İncelemesi – Kişisel Yorumlar

Müxtəlif vaxtlarda, artıq neçənci dəfə oxuduğum bir hekayə – “Mən, sən, o və telefon”. Çox bəyəndiyim, haqqında yazmaq istədiyim çox kitab olsa da, bəlkə də, tənbəlliyim daha üstün gəlir. Amma səbəbini də bilmədən bu hekayə haqqında fikirlərimi bölüşəcəyəm. Anar yaradıcılığında, mənim fikrimcə, bu hekayənin keyfiyyət baxımından ağırlığı çoxdur. Hər dəfə oxuyanda niyə eyni və ya daha artıq həvəslə oxuyuram bu hekayəni?!
(Yazıda hekayədəki hadisələrdən bəhs olunur, lakin bu yazını oxuyub hekayəni oxusanız da, heç nə itirməyəcəksiniz, yenə də sizə maraqlı gələcək.)
Əsərin süjet xətti maraqlıdır. Oxucu aydın dillə yazılmış, insanoğlunun hisslərinin gözəl şəkildə ifadə olunduğu bu hekayədə özünü heç də yad hiss etmir. Obrazların emosiyaları oxucuya da sirayət edir.
Hekayəni oxuduqdan sonrasında, fikirləşirəm ki, Mədinə Rüstəmi (Seymuru) seçsəydi, hekayə necə olardı. Daha doğrusu, həyatları. Mədinə xoşbəxt ola bilərdimi? Bəzən süjetli filmlərdə və ya əsərlərdə sonluq müəmmalı saxlanılır. İş düşür filmi izləyən, əsəri oxuyan şəxsin təxəyyülünə, düşüncəsinə. Bəli, bu hekayədə sonluq verilib. Amma digər tərəfdən də hekayəyə yanaşmaq istəyirəm. Yuxarıda verdiyim suala mən cavab versəm, böyük ehtimal xoşbəxt olmazlar deyərdim. Mədinə öz daxili dünyasını duyan, özünün müqəddəs adlandırdığı bu prosesi birgə yerinə yetirdiyi Rüstəmi seçmədi. Mədinə ən sonda başını çiyninə qoyub güvənəcəyi Seymuru seçdi. Bəziləri deyə bilər ki, axı nə fərqi var? Bəlkə də, mən də Rüstəm kimi həqiqəti unuduram. Daha doğrusu, Rüstəmin də var bulunduğunu düşünürəm. Onun qısqanclıqlarını anlayıram. Amma bu suala cavab əsərdə də verilmişdi. Mədinənin qəlbində o var idi. Həyatına kim gəlsə də, onun yeri dəyişilməz idi.
” Təyyarə yerindən tərpənəndə Mədinə onun arxasınca su atdı. Yəqin aviasiya tarixində ilk dəfə idi ki, müasir hava laynerinin ardınca, min il bundan qabaqkı adət üzrə su atırdılar. Sonra o, göyə qalxdı.
Sonra yağış yağdı.”
Bu sitatda incə bir təbəssümlə, incə bir kədər yanaşıdır, pianonun ağ və qara dilləri kimi. Ya da həyat kimi iç-içədir.
Hekayədə Seymur və arkadaşlarının əlaqələri insanoğlunun qəlbini isidir. Firuzla mübahisələrində Seymura haqq qazandırsam da, Firuzun düşüncələri də maraqlıdır. Bəlkə də, hər şeyin bir üslubu olmalıdır.
Bu balaca hekayədə toxunmaq istədiyim məqamlar çoxdur. Lakin yazını çox da uzatmaq niyyətim yoxdur. Toxunmaq istədiyim digər məqam “səs”lə bağlıdır. Həqiqətən, bir insan səsi insanoğlunun daxili aləminə nüfuz edə bilər?!
” − Dünən səni yuxumda görmüşəm.
− Qəribədir, həyatda heç bir vaxt görmədiyin adamı yuxuda necə görmək olar?
− Səsini görmüşdüm yuxuda.”
Bu sətirləri oxuyanda Nazim Hikmətin çox sevdiyim bir şeirini xatırladım:
“Bugün aklıma
yazısız ve çizgisiz
bir fotoğraf geldi, Taranta – Babu!
Ve benim, aniden
yüzünü değil,
gözünü değil,
senin sesini göresim geldi, Taranta – Babu;
“Mavi Nil” benzer biçimde serin,
yaralı bir kaplan gözü benzer biçimde derin
sesini senin!”
Rəy bildirməsəm, daha yaxşıdır. Yoxsa, bu yazı bitməz.
Və son olaraq hekayənin müəllifi haqqında: Ədəbiyyatımız bir görkəmli yazıçı itirdi, təəssüf ki, sağlığında. (Səma Məmmədsalahova)

Əslində bu əsərdən çox gözəl müasir serial çəkmək olardı: arkadaşlarının evlənməsini şiddətlə önərdiyi gənc və onun təsadüfi nömrə yığması. Bu telefon danışıqları, gəncin iş yerində baş verənlər.
P.S əsərin 23 səhifədən çox bulunduğunu düşünürəm əslində, amma nəysə. (Gülnar B.)

Çox qısa amma çox gözəl bir hekayə.Rüstəm daha doğrusu Seymur:) bigün dostunun toyundan geri dönerken arkadaşlarının təkidi ilə rəqəmlər yığır və Mədinə ilə danışmaga baslayir.Hər gün …Rüstəm olaraq Mədinənin həyatına girən Seymur…
Oxumağınızı tovsiyə edirem. (Zərif Musayeva)


Mən, Sən, O və Telefon PDF indirme linki var mı?


Anar Rızayev – Mən, Sən, O və Telefon kitabı için internette en fazlaca meydana getirilen aramalardan birisi de Mən, Sən, O və Telefon PDF linkidir. İnternette ücretli olarak satılan bir çok kitabın PDFleri bulunmaktadır. Ancak bu PDF’leri yasal olmayan yollarla indirmek ve kullanmak hem yasalara hem de ahlaka aykırıdır. Yayın evlerinin sitesinden PDF satılıyorsa indirebilirsiniz.

Kitabın Yazarı Anar Rızayev Kimdir?

Anar Rızayev (d. 14 Mart 1938, Bakü), Azerbaycanlı yazar, oyun yazarı ve film yönetmeni.

1966 senesinde Azerbaycan Devlet Üniversitesi’nin Filoloji Fakültesi’nden mezun olmuştur. Emek verme hayatına Nizami adına kurulmuş Edebiyat Müzesi’nde bilimsel araştırmacı, Radyo ve Televizyon Komitesinde redaktör olarak adım atmıştır. 1962-1964 yıllarında Moskova’da Ali Senan Kursunda, 1971-1972 yıllarında da Kinorejissura sanat okulunda öğrenim görmüştür. Anar, “Qobustan” sanat dergisinin baş redaktörü (1968), Azerbaycan Tiyatro Cemiyeti’nin Riyaset Heyeti başkan yardımcısı (1976), Azerbaycan Yazıcılar İttifaqı ve Kinomaloğrafçılar İttifakı İdare Heyetlerinin üyesi olmuştur. Şimdi de Yazarlar Birliğinin başkanıdır.

Emektar sanat adamı, Devlet Mükafatı ile onurlandırılmıştır. İlk kere 1960 senesinde “Bayram Hesretinde” ve “Geçen İlin Son Gecesi” hikâyelerini yazarak mensur eserlere imzasını atar, Eserleri yirmiden fazla dile çeviri edilmiş, Sosyalist ülkelerde, ABD’de, Kanada’da, Japonya’da, Hindistan’da, Fransa’da, İran’da, Türkiye’de, Arap vatanlarında, Finlandiya’da, vs. ülkelerde yayınlanmıştır. Piyesleri; Özbekistan’da, Ermenistan’da, Tataristan’da sahnelenmiş, “Qaravelli” piyesi, “Men, Sen, O ve Telefon”, “Geçen Senenin Son Gecesi” tv oyunları Moskova’da gösterilmiştir. “Adamın Adamı”, “Dante’nin Yubileyi”, “Gürcü Familiyası”, “Ağ Liman”, “Macal”, “Seherin Yay Günleri”, “Beşmertebeli Evin Altıncı Mertebesi” -Tüm bu eserlerde XX. yüzyılın sonunun “hakikat makamları” bediifelsefi tahlilin temeline yerleştirilmiş, o yılların durgun ve eylemsiz yönetimine Anarın itirazları aksettirilmiştir.

“Ağ Liman”, “Elaqe”, “Macal”, “Beşmertebeli Evin Altıncı Mertebesi” Anar’ın yazınsal felsefi görüşlerini beraber ifade eden eserlerdir. İnsan geçmişini unutmuş olduğu vakit, kan bağını kaybetmiş olduğu vakit, yalana, kanunlara hizmet eden kulrobot haline gediği vakit içsel inançlardan uzaklaşır, onun için Altıncı Mertebe Kaybolur eserlerin üstünde durduğu temel düşünce budur. “Geçen İlin Son Gecesi”nde, “Şehrin Yay Günleri”, “Sahra Yuxulan” piyeslerinde de aynı düşünce trajik olarak işlenir. Her üç eserde de insan, vicdan ve hakikat problemleri işlenir. Anar, maneviyat ve terbiye sorunlarını senaryolara mevzu eder. “Torpaq. Deniz. Od. Sema”, “Gün Geçdi”, “Dede Qorqud”, “Dante’nin Yubileyi”, “Üzeyir Hacıbeyov, Uzun Ömrün Akkordları” filmleri ruhsal felsefi tarzla çekilmiştir. Azerbaycan Devlet Akademik Tiyatrosu’nda sahnelenmiş “Adamın Adamı” piyesinin kuruluşu da Anar tarafınca yapılmıştır.

Anar bununla birlikte meşhur bir filologdur. Edebiyat ve sanat meselelerine dair birçok makalesi de mevcuttur. “Şairin Hüneri”, “Anlamaq Derdi”, “Aşıq Alesker”, “Oxşarlıq ve Oxşarsızlıq”, “Hezin Duygular” ve daha birçok makaleler, şerhler, Azerbaycan Edebiyatı’nın kıymetli numunelerindendir. “Seherin Yay Günleri” adlı eseri 1980 yılı Azerbaycan Devlet Mükafatı’na layık görülmüştür.

Başlıca eserleri:

-Beyaz Liman (destan), 1970;

-Adamın Adamı (destanlar, hikâyeler, piyesler), B., 1977;

-Beşmertebeli Evin Altıncı Mertebesi (destan ve roman), B., 1981;

-Molla Nesreddin-66 (hi-kayeler, destanlar ve piyes), B., 1970;

-Seçilmiş Eserleri (iki cilt), B., 1987.


Anar Rızayev Kitapları – Eserleri

  • Beş Katlı Evin Altıncı Katı
  • Ak Liman
  • Ak Koç Kara Koç
  • Dede Qorqud
  • Mən, Sən, O və Telefon
  • Dante’nin Jübilesi
  • Sıraselviler’de Bir Otel Odası
  • Anar’dan Seçme Öyküler
  • Nazar Boncuğu
  • Seçilmiş Eserleri
  • Bir Fırsat Bulsam
  • Sıraselviler’de Bir Otel Odası
  • Macal
  • Molla Nəsrəddin 66
  • Evləri köndələn yar
  • Dünya Bir Pəncərədir
  • Yağış Kəsdi
  • Sizsiz
  • İyi Padişah’ın Masalı
  • Azerbaycan Türkçesinin Söz Varlığı
  • Yaşamaq haqqı


Anar Rızayev Alıntıları – Sözleri

  • Ümumiyyətlə, mən ömrümün çoxunu içimdə yaşamışam. Mənə, tək bir mənə aid olan duyğuları, qorxuları, həyəcanları başqalarıyla bölüşməyə nə hacət? (Sizsiz)
  • “Bizə bir zövqü-təxəttür qaldı
    Bu sönən, kölgələnən dünyadə…” (Sıraselviler’de Bir Otel Odası)
  • Mövlana deyirdi ki, elmi – sözlər vasitəsilə dərk edirsən, sənəti – qəlbinlə duyursan, tənhalığını isə adamların içində olanda hiss edirsən. (Nazar Boncuğu)
  • Dünən sənin telefonun öldü. Ölən yalnız adamlar olmur ki… Telefon nömrələri də ölür. (Mən, Sən, O və Telefon)
  • “Bir tek ölüme çâre yok, demişler. Ama anlaşılan ölüm, çâresizliğin çâresiymiş. Çıkmazlardan çıkar yol..” (Ak Koç Kara Koç)
  • “Şah İsmayıl dövründən
    Təbrizin Qəmərindən
    Sizə bir nağılım var,
    Qulaq asın, a dostlar!” (Dede Qorqud)
  • -Yaxşı, de görüm işindən razısan?
    – Necə deyim, ümumiyyətlə razıyam. Bilirsən, illər keçdikcə insanın ağlı gəlir başına. Daha özünü bəşəriyyətin dahisi hesab eləmirsən. Dərk eləyəndə ki, sən də başqaları kimisən, başqalarından birisən, rahatlaşırsan. Əsəbiləşmirsən, hövsələdən çıxmırsan.
    – Gözəl fəlsəfədir.. (Anar’dan Seçme Öyküler)
  • -Oğul,-dedi,-hər şeydə bir məna olsaydı,həyatın bir mənası olmazdı. (Ak Liman)
  • Fuad, “Qorxaqdır, — deyə düşündü, — elə ona görə də satqındır. Lap yəqin kimisə satıb, bunlar da indi cəzasını verəcəklər”. (Macal)
  • Tüm dünya onun otağındadır, tüm bu dünyayla birlikdə o necə təkdir… (Mən, Sən, O və Telefon)
  • Bəs mənim necə deyərlər, mütləqliyim, əvəzsizliyim nədir, mənim öz yerim hardadır ki, o yerdə məni heç kəs əvəz edə bilməz. (Seçilmiş Eserleri)
  • Deməli,hər şey ola bilər.Fikrimdən qovduqlarım, quyular dibində basdırdıqlarım, haqqında düşünmək belə istəmədiklərim hamısı bir gün- beş ildən,on,on beş ildən sonrasında,həyatım ola bilər. (Ak Liman)
  • Axı heç bir təyyarə, heç bir gəmi, heç bir nəqliyyat vasitəsi insanoğlunun özünü özündən uzaqlaşdıra bilmir, keçmişindən ayıra bilmir və “səadət axtarmaq ifadəsi” o demək deyil ki, səadəti axtarıb tapmaq üçün düzə dünyaya düşməlisən. (Seçilmiş Eserleri)
  • “Eğe insanlar beş katlı binanın altıncı katının olabileceğine de inansaydılar, o zaman neler olmazdı ki…” (Beş Katlı Evin Altıncı Katı)
  • Eh,sən nə yapışmısan:kirli-kirli!Heç nə başa düşmürsən.Pis adam.Yaxşı adam!-əlini başına apardı,küləyin dağıtdığı saçlarını səliqəyə salmağa başladı,-dünyada nə kirli adam var,nə yaxşı adam.Yaşam elə uzun çəkir ki,ancaq kirli olmağa,ya ancaq yaxşı olmağa heç kəsin hövsələsi çatmır.Görürsən biri həyatı boyu gah yaxşı olur,gah kirli… (Ak Liman)
  • Anne ve baba eski çağların batkı etmiş hülyalarıdır. Bu dünyada insanoğlunun kendisinden başka kimsesi yok. (Ak Koç Kara Koç)
  • Bu dünyada insanoğlunun özündən başqa heç kəsi yoxdur….. (Ak Koç Kara Koç)
  • Deyirlər, axşamlar kədər gətirir
    Deyirlər, can sıxır qaranlıq gecə
    Deyirlər… deyirlər…
    Gündüzlər necə?
    Gündüzlər səbrsiz gözləyirik ki,
    Bir axşam olsun, bir gəlsin gecə… (Sıraselviler’de Bir Otel Odası)
  • -Mənim bir dostum vardı,-dedi,-deyərdi ki,yuxu görməyən adamlar Avstriyaya,İsveçrəyə bənzəyirlər.
    -Niyə məhz Avstriya, İsveçrə,məsələn ,Kamboca yox?-dedi.
    -Yadımda deyil Kamboca dənizin sahilindədir, ya yox.O ,Avstriya və İsveçrə deyirdi, çünki bu ölkələrin dənizə çıxışı yoxdur.O deyirdi ki,yuxu görməkdən məhrum adamlar dənizdən məhrum ölkələr kimidir. (Ak Liman)
  • Qəribədir… çox qəribə fikirdir… deməli, taleyimizə gələcəyin bir neçə müxtəlif variantı yazılıb, onlardan hansı birini seçmək isə özümüzdən asılıdır. Deməli… qəribə düşünce idi bu… ətraflı fikirləşmək lazım idi bu barədə… Macal olanda… (Macal)

YORUMLAR

YORUM YAZ!

Yorum Ekle



[

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Oto Aksesuar toptan çakmak
Pusulabet Betoffice Giriş ataşehir escort pendik escort sitene canlı tv ekle bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler madridbet meritking kingroyal madridbet yeni giriş kingroyal giriş