Eğitim

Ölən Dünyam – İsmail Şıhlı Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Ölən Dünyam – İsmail Şıhlı Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Ölən Dünyam kimin eseri? Ölən Dünyam kitabının yazarı kimdir? Ölən Dünyam konusu ve anafikri nedir? Ölən Dünyam kitabı ne konu alıyor? Ölən Dünyam PDF indirme linki var mı? Ölən Dünyam kitabının yazarı İsmail Şıhlı kimdir? İşte Ölən Dünyam kitabı özeti, sözleri, yorumları ve incelemesi…

Kitap

Kitap Künyesi

Yazar: İsmail Şıhlı

Yayın Evi: Qanun Nəşriyyatı

İSBN: 9789952262124

Sayfa Sayısı: 208


Ölən Dünyam Ne Anlatıyor? Konusu, Ana Fikri, Özeti

Azərbaycanın meşhur yazıçısı mərhum İsmayıl Şıxlı bu tarixi romanını ölümündən beş ay qabaq tamamlaya bilmişdi. Halbuki o bu romanı yazmaq qərarına hələ çox əvvəllər gəlmiş, təəssüf ki, ideyasını sovet gerçəkliyində obyektiv səbəblər ucbatından reallaşdıra bilməmişdi. İsmayıl Şıxlının kulta çevrilmiş “Dəli Kür” romanından dərhal sonrasında, ilk variantda “Qanlı təpə” adıyla qələmə almaq istədiyi bu əsər 20-ci illərin mürəkkəb və ziddiyyətli həyatını əhatə etməli idi. “Lakin mövcud olan qadağalar, arxiv sənədlərinin gizlin saxlanılması, o illərdə baş verən əsl həqiqət və ziddiyyətlərin meydana çıxarılıb açıq söylənilməsinə qoyulmuş yasaqların nəticəsində tarixi dövrü olduğu kimi verməyin qeyri-mümkünlüyü məni fikrimdən daşındırdı. Gördüm ki, yazacağım əsər yazılmış əsərlərin (“Dünya qopur”, “Dumanlı Təbriz”, “Bir gəncin manifesti”, “Səhər”, “Şamo”) təkrarından başqa bir şey olmayacaq. Ona görə də, romanı yazmamağı qərara aldım”, – müəllif yazır. O, bir də müstəqillik dövründə bu ideyasına qayıdır, özgürlüyün verdiyi imkanlardan istifadə eləyərək xəstəliyi və gözünün zəifləməsinə baxmayaraq, doğmalarının fədakar yardımı sayəsində romanı yazmağa başlayır və uğurla başa çatdırır. Bu dəfə roman belə adlanır: “Ölən dünyam”. Ölməz yazıçının bu əsəri oxucuları “Dəli Kür”dən uzun illər sonrasında tekrar sehrləyəcək və onlara gözəl nəsrin zövqünü yaşadacaq.


Ölən Dünyam Alıntıları – Sözleri

  • – Cəmiyyət də insan kimidir. Axtalanmış adamdan şahıs çıxmadığı kimi, axtalanmış cəmiyyətdən də kamil cəmiyyət ola bilməz!
  • – Gəncədə döyüşdünüz. İnsan qırğınından başqa nə qazandınız? Çapıq Əmrah da ayağa durdu və Fətullayevlə döş-döşə dayandı:
    – Mərdlik! Cəsarət. Bəs, siz nə qazandınız? Camaatı qorxaqlığa, xəyanətə öyrətdiniz. Hamını qırdınız, tökdünüz, elədiniz gözü qıpıq.
    – O, sözünə ara verdi. Papiros çəkməyə icazə istədi və tüstü-duman içində söhbətinə davam etdi.
    – İndi buraya nəyə gəlmisiniz? Rus əsgərlərini nəyə gətirmisiniz? Fətullayev əsəbiləşdiyini gizlədə bilmədi.
    – Qaçaq-quldurların kökünü kəsməyə.
    – Yox. Siz kişilərin kişiliyini əlindən almağa gəlmisiniz. Onları qorxutmaq, gözlərinin odunu almaq istəyirsiniz. Arvad-uşaq yanında kişiləri hörmətdən salmaq, onların qürurunu sındırmaq istəyirsiniz. Heç bilirsiniz qürur nə deməkdi? Bilməzsiniz. Çünki siz qürurlu adamları, elə xalqı da tapdalamağa çalışırsınız. Sizə şahıs yox, madyan lazımdır.
  • … Azadlıq uğrunda vuruşmamaq, bir qaşıq qandan qorxub geri çəkilmək namərdlikdi.
  • Dahi kimə deyirsən?
    – Cəmiyyətin istiqamətini dəyişən adamlara. – Onlar cəmiyyətin istiqamətini dəyişdirə bilməzlər. Cəmiyyət aslı öz istiqamətini dəyişdirir.
    – Bəs elə isə dahilər nə edir?
    – Bax, məsələ də elə bundadı. Xəstə cəmiyyətin yaraları göynəyir, əzab-əziyyət verir və nəhayət, yetişir; bədəndə olan çiban kimi. O çibanların deşilmə mərhələsi gəlib çatır. Kim cəmiyyətin bu vəziyyətə düşməsini əvvəlcədən görürsə və neştəri götürüb hamıdan əvvəl yaranı kəsirsə, dahiyə çevrilir. Yenə deyirəm, əslində, cəmiyyət aslı dəyişir, təzələnmək istəyir. Dahilər isə qabağa düşüb bu işi sür’ətləndirirlər.
  • Uçitel (müəllim) gülümsünüb əlini onun çiyninə qoydu.
    – Tələsmə, oğlum, hər şeyin vaxtı var. Zorakılıqla heç nə olmaz. Atalar deyib ki, saxla samanı, gələr zamanı.
    – Zamanı çox gözləmək olmaz. Ona təkan vermək lazımdı. İnqilab yaratmaq lazımdır. Eşitməmiş olmazsınız, dahilər deyib ki, inqilab dönemin əvəzçisidir. Zorakılıq olmasa, uşaq dünyaya gəlməz.
    – Yarımçıq doğulan uşaq da çox yaşamaz: ya anadan olan kimi ölər, ya da ağıldan naqis olar. Təbiətin də, cəmiyyətin də öz əbədi və əzəli dəyişməz qanunları var. Yaz qışı, yay yazı, payız da yayı əvəz etdiyi kimi cəmiyyət də embrioloji mərhələlər keçməlidir. Əvvəlcə insanların zehnində kamillik yaranmalı, təkamül yolunu keçib inqilaba gəlməlidir.
  • Bəşər övladı qəribədir. Yaratdıqlarını məhv edir.
  • ..fikrində dağı arana, aranı da dağa köçürürdü.
  • -Dahi kimə deyirsən?
    – Cəmiyyətin istiqamətini dəyişən adamlara.
    – Onlar cəmiyyətin istiqamətini dəyişdirə bilməzlər. Cəmiyyət aslı öz istiqamətini dəyişdirir.
    – Bəs elə isə dahilər nə edir?
    – Bax, məsələ də elə bundadı. Xəstə cəmiyyətin yaraları göynəyir, əzab-
    əziyyət verir və nəhayət, yetişir; bədəndə olan çiban kimi. O çibanların deşilmə
    mərhələsi gəlib çatır. Kim cəmiyyətin bu vəziyyətə düşməsini əvvəlcədən görürsə
    və neştəri götürüb hamıdan əvvəl yaranı kəsirsə, dahiyə çevrilir. Yenə deyirəm,
    əslində, cəmiyyət aslı dəyişir, təzələnmək istəyir. Dahilər isə qabağa düşüb bu işi
    sür’ətləndirirlər. İndi, Mürsəl bala, tələsmək olmaz. Hər şeyin vaxtı-və’dəsi var.
    Bundan başqa, yaşadığın cəmiyyətin qanunlarını gərək öyrənib özünü qorumağı da
    bacarasan.
  • Cəmiyyət də insan kimidir. Axtalanmış adamdan şahıs çıxmadığı kimi, axtalanmış cəmiyyətdən də kamil cəmiyyət ola bilməz!
  • Eh, zamana yaman dəyişib. Əvvəllər bizim kəndin həndəvərində ağzı qanlı canavarlar dolaşardı. İndi də çaqqal-maqqal dolaşır. Belə getsə, camaat aslı də çaqqala dönəcək…
  • Yüz min təbib neyləyər bir tanrı qarğışıma?”.
  • -Tələsmə, oğlum, hər şeyin vaxtı var. Zorakılıqnan heç nə olmaz. Atalar deyib ki,
    saxla samanı, gələr zamanı.
    – Zamanı çox gözləmək olmaz. Ona təkan vermək lazımdı. İnqilab yaratmaq
    lazımdır. Eşitməmiş olmazsınız, dahilər deyib ki, inqilab dönemin əvəzçisidir.
    Zorakılıq olmasa, uşaq dünyaya gəlməz.
    – Yarımçıq doğulan uşaq da çox yaşamaz: ya anadan olan kimi ölər, ya da ağıldan
    naqis olar. Təbiətin də, cəmiyyətin də öz əbədi və əzəli dəyişməz qanunları var.
    Yaz qışı, yay yazı, payız da yayı əvəz etdiyi kimi cəmiyyət də embrioloji mərhələlər keçməlidir. Əvvəlcə insanların zehnində kamillik yaranmalı, təkamül yolunu keçib inqilaba gəlməlidir. Yoxsa uşağı 6-7 aylığında ala- yarımçıq halda dünyaya gətirmək olmaz.
  • Yarımçıq doğulan uşaq da çox yaşamaz: ya anadan olan kimi ölər, ya da ağıldan naqis olar. Təbiətin də, cəmiyyətin də öz əbədi və əzəli dəyişməz qanunları var. Yaz qışı, yay yazı, payız da yayı əvəz etdiyi kimi cəmiyyət də embrioloji mərhələlər keçməlidir. Əvvəlcə insanların zehnində kamillik yaranmalı, təkamül yolunu keçib inqilaba gəlməlidir. Yoxsa uşağı 6-7 aylığında ala- yarımçıq halda dünyaya gətirmək olmaz.
  • Xəstə cəmiyyətin yaraları göynəyir, əzab-əziyyət verir və nəhayət, yetişir, bədəndə olan çiban kimi. O çibanların deşilmə mərhələsi gəlib çatır. Kim cəmiyyətin bu vəziyyətə düşməsini əvvəlcədən görürsə və neştəri götürüb hamıdan əvvəl yaranı kəsirsə, dahiyə çevrilir. Yenə deyirəm, əslində, cəmiyyət aslı dəyişir, təzələnmək istəyir. Dahilər isə qabağa düşüb bu işi sürətləndirirlər.
  • Buradakı dustaqlar bilirdilər ki, gecə yarısı aparılan məhbusların başlangıcında qaranlıq var. Paltar-palazın götürülməsi onun tekrar geri
    qayıtmayacağına işarə idi. Gecə yarısı paltar-palazla aparılan məhbusları ya
    vaqonlara doldurub etapla uzaq – qarlı, meşəli Sibirə, ya da
    o dünyaya göndərirdilər


Ölən Dünyam İncelemesi – Kişisel Yorumlar

İsmayıl Şıxlı- Ölən dünyam
Yazardan oxuduğum ikinci kitab idi.”Dəli Kür”romanını o qədər bəyənmişdimki, illər keçsədə əsla o ilk təsuratim dəyişməyəcək.Ölən dünya əsəri demə tarixi kitab imiş Tarix deyəndə axan sular durur mənim üçün. Kitab o qədər gözəl,o qədər mənali,152 səhifəlik kitaba Azərbaycan xalqının qara günlərini, başının üstünü almış qara buludladi bircə-bircə əks etdirib.Kitabin mövzusu
Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti qurulur.Və xalqın həyatında hər şey yolunda gedərkən hər şey tamamilə dəyişilir.Xəlil Paşanın Azərbaycan xalqının alladaraq Rus qoşunlarının Azərbaycana daxil olmasına şərait yaradır.Və Rus qoşunları öncə AXC -ni süquta uğradir. Sonra isə əsas məqsədi Gəncə olur.Gəncədə üsyanlar,Gəncəlilərin mübarizəsindən bəhs olunur.Və beləliklə Azərbaycan xalqı yenidən Rusların tabeliyinə keçir.Rus hökumətinin başçısı qan içən, qəddar,zalim Stalinin qərarlarına əsasən mülkədarlar bir sinif kimi ləğv edilməli idilər.Rayonlarda kəndlərdə nə qədər bəy ,bəy ailələri var sürgünə yollanilir kim qarşı çıxırsa öldürülür. Və çox heyifki buna göz yuman Stalininə yaltaqlanan öz həmvətənlərimizdə olur( biri elə Mir Cəfər Bağırov). Qaçaqçılıq hərəkəti Azərbaycanı bürüyür.Və əsas məqsədlərdən biridə qaçaqlari məhv etməkdi və yavaş yavaş öz işlərini görürlər.Daha sonrasında kitabda 1937 çi il repressiyasindan da danisilir.Və sonda Azərbaycanın min şükür ki yenidən 71 il sonrasında azad olmağından bəhs edilir.
İsmayıl Şıxli hələ bu kitabı illər əvvəl yazmaq istəyirdi. Amma həmin dövrdə məhdudiyyətlər qoyulduğu üçün ərsəyə gətirə bilmədi.Kitabida “Qanlı təpə adlandırmaq istəyirdi.Lakin olmadi və məhdudiyyətlərin yumşalmagindan istifadə edərək bu kitabı yazmağa başladı,amma yazarın səhhəti kitabı axıra kimi özünün yazmağın icazə vermədi.Yazarin gözləri tutulduğu üçün həyat yoldaşı yazarın dediyi cümlələri yazıya aldı.Və yenə çox həyifki yazar kitabın nəşr olunmağını görmədi.Yazar 1995-ci il iyulun 26-sinda vəfat etdi.Allah rəhmət eləsin dahi yazıçımıza
Yazar bir sözlə yenə yaradib.Açığı kitabı çetin oxudum kirilce olduğu üçün sonlara yaxın artıq alışdım. Mütləq oxuyun şiddətlə tövsiyə edirəm (Rasi)

Kitab İsmayıl Şıxlıdan oxuduğum ilk əsər idi. Dili axıcı idi. Yazım tərzi olduqca sadə və başa düşülən,obrazlar və təsvir etmə detaylı idi. Ortalarda kitabın siyasətə çevrilməyi məni yordu. Başda qohumluq əlaqələri məni çaş-baş saldı. Kim kimin nəyidi çox qarışıq gəldi mənə. Oxuduqca anladım. Qaynana obrazı dövrün sərt gerçəyini insanoğlunun üzünə vururdu sanki. Gəlinə qarşı zəhmi, sərtliyi qorxutdu məni. O da insan deyilmi? Sən də gəlin olmamısanmı? Bu nə insafsızlıqdı? Sadəcə bədbəxtlik olandamı səmimi olmalısan yazığa qarşı?sualları yarandı fikrimdə.
Burdan sonrası SPOİLER ola bilər.
Və Ömər koxanın ilk gəlininin paltarının ucbatından ölümü. Öküzün günahını boynuna yüklədilər, o yükün altından çıxa bilmədi yazıq.
Kitabda ən sevdiyim obraz Mürsəl idi. Amma sanki hekayəsi kitabla uyuşmadı. Günahsız insanlara timsal idi. Ona tam olaraq nə oldu ,niyə oldu anlamadım. Onun hekayəsi çox yarım qaldı.
Və Qaratel… Ahh. Ömər kişinin ölümündən sonrasında özünü qaradaban adlandırması. Nişanlı ikən nişanlısının ölümü , sonrasında nişanlısının qardaşı ilə ona toy elədikləri gecə Ömər kişinin ölümü. Bəlkə də o belə düşünməsəydi də insanoğlu ona bunu düşündürtdürəcəkdilər. İnsanların bu cür düşünməyi və belə şeylərə inanmağına hələ də təəccüblənirəm.
Güllü xanımın(qaynana) sonrasında gəlini ilə getdikləri vaqonda başlarına gələn isə məni çox hüznləndirdi. Daha doğrusu gəlinin başına gələn. İllər sonrasında bir körpəsi olur və o körpə tələf olur. Məni burda əsəbləşdirən isə dost var, düşman var cümləsi idi. Gəlinə uşağının yasını da saxlamağa belə olanak vermədi. Bəlkə də buna görə o da tab gətirə bilmədi,canını tapşırdı.
Qısacası kitabın içində öyrənəcəyimiz çox şey var idi. Ümumi olaraq bəyəndim. Xoş mütaliələr ^_^ (bookss)

https://www.ceylanmumoglu.com/article/ismayil-sixli-olen-dunyam: “Ölən dünyam” romanı “tarixi sənədlərin, arxiv materiallarının, hadisələrin iştirakçısı olan adamların Azərbaycanda və xaricdə çap olunmuş xatirə və kitablarının” əsasında qələmə alınmışdır. Əsərdə 1920-ci ildə Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin süqutundan sonrasında Gəncədə rus işğalçılarına qarşı üsyan barədə ilk dəfə bədii səpkidə məlumat verilmişdir. Lakin tarixi qaynaq və sənədlərə söykənməsinə baxmayaraq, romanda cərəyan edən hadisələr əsas etibarilə yazıçının canlı müşahidələri əsasında qələmə alınmışdır.
İsmayıl Şıxlının ömrünün son dəmlərində yazdığı “Ölən dünyam” romanını daha əvvəllər “Qanlı təpə” adı altında qələmə almaq istəsə də, sonrasında ictimaisiyası rejim ucbatından bu fikrindən daşınıb. Cünki anlayıb ki, həmin şəraitdə bu əsəri yazsa, tarix qarşısında sadiqlik duyğusunu itirəcək, digər tərəfdən roman öz məramına çatmamış olacaq. Lakin istiqlaliyyət dövründə qadağalar aradan götürüldükdən sonrasında müəllif bu əsəri yazmaq qərarına gəlir və “Ölən dünyam” romanını yazır. Bu anlamış olur artıq ömrünün son çağları idi, o, yaxınlarının da köməyi ilə son missiyasını yerinə yetirib məramını tamamlayır. Tədqiqatçının da qeyd etdiyi kimi, yazıçı «Ölən dünyam» romanında cümhuriyyət dövrünün ağrı-acılarını, bu yoldakı məhrumiyyətləri, faciələri tarixi faktlar əsasında canlı boyalarla ifadə edə bilmişdir. Digər əsərlərindən fərqli olaraq, konkret süjet xətti və baş obrazı olmayan bu əsər yazıçının xəstəliyi səbəbilə bitkinlik qazanmasa da, cümhuriyyət tariximizin əsl həqiqətlərini özündə əks etdirən dəyərli mənbə mahiyyətini hər vakit qoruyub saxlayacaqdır. (Ceylan Mumoğlu)


Ölən Dünyam PDF indirme linki var mı?


İsmail Şıhlı – Ölən Dünyam kitabı için internette en fazlaca meydana getirilen aramalardan birisi de Ölən Dünyam PDF linkidir. İnternette ücretli olarak satılan bir çok kitabın PDFleri bulunmaktadır. Ancak bu PDF’leri yasal olmayan yollarla indirmek ve kullanmak hem yasalara hem de ahlaka aykırıdır. Yayın evlerinin sitesinden PDF satılıyorsa indirebilirsiniz.

Kitabın Yazarı İsmail Şıhlı Kimdir?

İsmail Kahramanoğlu Şıhlinski, 22 Mart 1919’da Kazak bölgesinin Şıhlı köyünde dünyaya geldi. 1933’te Kazak Pedagoji Okulunda eğitim aldı. Bir yıl Kosalar köy ortaokulunda baş grup rehberi ve öğretmen olarak çalıştı. 1941’de Azerbaycan Pedagoji Enstitüsü Dil ve Edebiyat Fakültesinden mezun oldu. 1941’de Kazak’ın Kosalar köyünde okul müdürü olarak çalıştı. İkinci Dünya Savaşı döneminde Sovyet Ordusu terkibinde ön cephelerde savaşım etti. 1946’da Terhis edildikten sonrasında altı ay Kosalar köy okulunda öğretim hisse müdürü olarak çalıştı. Yine aynı yıl Azerbaycan Pedagoji Enstitüsü Filoloji Fakültesinde asistan, 1949’da öğretmen, başöğretmen oldu. 1965’te bir süre Azerbaycan Yazarlar Birliğinin kâtibi olarak çalıştı. 1976’daAzerbaycan gazetesinde baş redaktör, 1981’de Azerbaycan Yazarlar Birliğinin ilk kâtibi, 1987’de Sovyet Sosyalist Cumhuriyeti Yazarlar Birliğinin kâtibi oldu. İlk şiiri Kuşlar, 1938’de Edebiyyatgazetesinde neşredildi. Edebi yaşamına 1947de İnkılap ve Medeniyyet dergisinde gösterilen Hekimin Masalı hikâyesi ile başladı. Eserleri birçok dile çeviri edildi. Hizmetlerinden dolayı 1979’da Kırmızı Emek Bayrağı, 1985’te İkinci Dünya Muharebesi şeklinde nişan ve madalyalar ile ödüllendirildi. Azerbaycan Sovyet Sosyalist Cumhuriyeti Yüksek Sovyet fahri fermanını aldı. 1949’da Azerbaycan Yazarlar Birliğine üye oldu. 26 Haziran 1995’te Bakü’de vefat etti. 


İsmail Şıhlı Kitapları – Eserleri

  • Deli Kür
  • Ölən Dünyam
  • Seçilmiş Eserleri 1. Cilt
  • Hekayələr
  • Yetər Aslanova
  • Ayrılan Yollar
  • Məni İtirməyin
  • Kerç Sularında
  • Cəbhə Yolları
  • Xatirəyə Dönmüş İllər
  • Dağlar Səslənir
  • Məni İtirməyin
  • Daşkəsən
  • Mənim Rəqibim


İsmail Şıhlı Alıntıları – Sözleri

  • Cəmiyyət də insan kimidir. Axtalanmış adamdan şahıs çıxmadığı kimi, axtalanmış cəmiyyətdən də kamil cəmiyyət ola bilməz! (Ölən Dünyam)
  • – Gəncədə döyüşdünüz. İnsan qırğınından başqa nə qazandınız? Çapıq Əmrah da ayağa durdu və Fətullayevlə döş-döşə dayandı:
    – Mərdlik! Cəsarət. Bəs, siz nə qazandınız? Camaatı qorxaqlığa, xəyanətə öyrətdiniz. Hamını qırdınız, tökdünüz, elədiniz gözü qıpıq.
    – O, sözünə ara verdi. Papiros çəkməyə icazə istədi və tüstü-duman içində söhbətinə davam etdi.
    – İndi buraya nəyə gəlmisiniz? Rus əsgərlərini nəyə gətirmisiniz? Fətullayev əsəbiləşdiyini gizlədə bilmədi.
    – Qaçaq-quldurların kökünü kəsməyə.
    – Yox. Siz kişilərin kişiliyini əlindən almağa gəlmisiniz. Onları qorxutmaq, gözlərinin odunu almaq istəyirsiniz. Arvad-uşaq yanında kişiləri hörmətdən salmaq, onların qürurunu sındırmaq istəyirsiniz. Heç bilirsiniz qürur nə deməkdi? Bilməzsiniz. Çünki siz qürurlu adamları, elə xalqı da tapdalamağa çalışırsınız. Sizə şahıs yox, madyan lazımdır. (Ölən Dünyam)
  • – İndiki zamanda heç qardaş qardaşa bir tikə çörək vermir.
    – Eh, əmi elə dərd də burasındadır ki, bir-birimizə kömək eləmirik. Qalxan yıxılana baxmır. Kim güclüdürsə, hər şeyi qamarlayıb alır. Biri var-dövlətini qoymağa yer tapmır, o biri acından ölür. Biri gecə-gündüz dəridən çıxıb işləyir, o biri at belində gəzir.
    – Bunlar hamısı Allahın işidir, a bala.
    – Allahın yox bəndənin işidir. Allah heç vaxt göydən yerə enib bu torpaqları bölüşdürməyib. (Deli Kür)
  • Yarımçıq doğulan uşaq da çox yaşamaz: ya anadan olan kimi ölər, ya da ağıldan naqis olar. Təbiətin də, cəmiyyətin də öz əbədi və əzəli dəyişməz qanunları var. Yaz qışı, yay yazı, payız da yayı əvəz etdiyi kimi cəmiyyət də embrioloji mərhələlər keçməlidir. Əvvəlcə insanların zehnində kamillik yaranmalı, təkamül yolunu keçib inqilaba gəlməlidir. Yoxsa uşağı 6-7 aylığında ala- yarımçıq halda dünyaya gətirmək olmaz. (Ölən Dünyam)
  • -Tənqidi sevmirsən, çünki yarana toxunur.
    +Tənqidi kim sevir ki, mən də sevəm?
    -Sevmirlər, ancaq nəticə çıxardırlar. (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • Nəsib dayı atalıq borcunu yalnız övladı yaxşı geyindirib yedirməkdə görən adamlara gülərdi. Belə atalar adətən həmişə övladlarını sıxır, “mən səni saxlamışam, boğazımdan kəsib sənə vermişəm, mənə borclusan, ona görə də
    mən nə desəm, o olmalıdır” deyirlər. Övladlarının müstəqil yaşamasının əleyhinə
    çıxırlar. Çalışırlar ki, uşaqları da onlar kimi düşünsün, onlar kimi hərəkət etsin, onlar kimi yaşasınlar. Bu cür adamlar elə zənn edirdilər ki, həyatı, yaşayışı
    dünyada onlardan muntazam başa düşən yoxdur, heç kəs onların dediyinin əleyhinə
    çıxa bilməz. Övlad onun dediyini dinməz-söyləməz yerinə yetirib cavab qaytarmamaldırlar…
    Nəsib dayı bu cür adamları bədbəxt hesab edirdi. Çünki onlar öz aləmlərində
    övlada yaxşdıq edib qayğısına qalır, onun xoşbəxtliyinə çalışır, əsllndə isə qaş
    düzəltmək əvəzinə göz tökürlər. Unudurlar ki, hər quşun öz uçuşu var. (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • Onun, ümumiyyətlə, oxumuş adamlardan xoşu gəlmirdi. Onlarla bir azca söhbət edəndə özünün çox şeyləri bilmədiyini hiss edirdi. Qəlbinin dərinliklərində bunu etiraf etsə də, üzdə özünü şax tutur, arabir də zarafata salıb “indiki oxumuşların yüzünü suya susuz aparıb, susuz da qaytararam” – deyirdi. (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • – Cəmiyyət də insan kimidir. Axtalanmış adamdan şahıs çıxmadığı kimi, axtalanmış cəmiyyətdən də kamil cəmiyyət ola bilməz! (Ölən Dünyam)
  • Doğrudan da, həyat hər yerdə həyatdır. Lap ölüm ayağında da insan ünsiyyət axtarır, mehribanlıq, nəvaziş gözləyir (Hekayələr)
  • “Mən oxumuş qızları görmüşəm. Onların paltarları da qəşəngdir, özləri də. Danışanda adam qulaq asmaqdan doymur. Əgər bizim qızlar oxusa, onlardan da gözəl olarlar” (Deli Kür)
  • “Bilirsən oxumaq yaxşı şeydir, adam çox şey öyrənir. Xasiyyəti də dəyişir..” (Deli Kür)
  • Ürəkləri sözlə dolu olsa da, susurdular… (Deli Kür)
  • Yüz min təbib neyləyər bir tanrı qarğışıma?”. (Ölən Dünyam)
  • İnsanın həyatında çox qəribə, ağlagəlməz hallar olur. Bəzən bir insanla iki il, üç il bir yerdə yaşayırsan, hər gün görüşürsən, lakin ona əhəmiyyət vermirsən, onun varlığını belə hiss etmirsən. Bəzən təsadüfi, ötəri bir görüş ömrün boyu yadından çıxmır… (Ayrılan Yollar)
  • Əri hirsli-hirsli ona baxıb, gözlərini bərəltmiş, “arvadsan, otur yerində, – demişdi, kişinin işinə qarışma”, – onun atası da kürəkəninin tərəfini saxlamış, “şahıs arvada sirrini verməz” – demişdi. (Ayrılan Yollar)
  • Dünyada heç kəs heç kəsə boş-boşuna hörmət eləməz. Kim ki birindən asılıdır, ona işi düşüb, ondan qorxur, hörmət də eləyir. Uşaq nədi, ona da gözünü ağartmasan, sözünə baxmır. (Ayrılan Yollar)
  • “Dünyada onu ən çox qorxudan aldadılmaq idi. Çünki o, ömründə heç kəsi aldatmamışdı” (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • «İnsanın həyatında çox qəribə, ağlagəlməz hallar olur. Bəzən bir insanla iki il, üç il bir yerdə yaşayırsan, hər gün görüşürsən, lakin ona əhəmiyyət vermirsən, onun varlığını belə hiss etmirsən. Bəzən təsadüfi, ötəri bir görüş ömrün boyu yadından çıxmır.»
    -Ayrılan Yollar (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • “İnsanın həyatında çox qəribə, ağlagəlməz hallar olur..” (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • Məsələ çörəkdə deyil, gərək insanoğlunun ruhi aləmi də tox olsun (Deli Kür)

YORUMLAR

YORUM YAZ!

Yorum Ekle



[

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Oto Aksesuar toptan çakmak
Pusulabet Betoffice Giriş ataşehir escort pendik escort sitene canlı tv ekle bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler madridbet meritking kingroyal madridbet yeni giriş kingroyal giriş