Eğitim

Deli Kür – İsmail Şıhlı Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Deli Kür – İsmail Şıhlı Kitap özeti, konusu ve incelemesi

Deli Kür kimin eseri? Deli Kür kitabının yazarı kimdir? Deli Kür konusu ve anafikri nedir? Deli Kür kitabı ne konu alıyor? Deli Kür PDF indirme linki var mı? Deli Kür kitabının yazarı İsmail Şıhlı kimdir? İşte Deli Kür kitabı özeti, sözleri, yorumları ve incelemesi…

Kitap

Kitap Künyesi

Yazar: İsmail Şıhlı

Çevirmen: Yasemin Bayer

Yayın Evi: Yıldız Yayıncılık

İSBN: 9786056038211

Sayfa Sayısı: 372


Deli Kür Ne Anlatıyor? Konusu, Ana Fikri, Özeti

Herşey belliydi. Atın yelesini, kuyruğunu kesmişlerdi. Bir kez daha sataşmışlardı, onu aşağılamışlar gururuna dokunmuşlardı. Erkeğin namusu iç şeydir: At, avrat şapka. Bunlara dokunmak, onun namusunu ayaklar altına alıp çiğnemek demekti. Onu diri diri kabire sokmak demekti. Şimdi buna iyi mi dayanacaktı…

Güneşin ışığı aşağılara vurdu. Derelere çöken koyu gölge, dağların yamacıyla yukarıya çıktı. Cahandar Ağa’nın durduğu yer ansızın güneşin ışığına boğuldu. Otlar parladı. Çiyler göz kamaştırdı. Adam atın başını yukarı kaldırdı. Gözlerine baktı. Kalın, habeşi dudaklarını atın gözlerine yaklaştırdı. Kamer’in gözlerinden öptü. Boynundaki ipi açtı. Dikkatlice kayanın kenarına doğru çağırdı. Kamer durdu. Ceylan benzer biçimde boynunu dik tutup bakındı. Sanki gözleri yaşardı. Burun delikleri genişledi…

(Arka Kapak)


Deli Kür Alıntıları – Sözleri

  • Insan çox süre qiymətli bir şeyi əldən verəndən, onun qədrini bilməyib itirəndən sonrasında ayılır. Hər gün görsə də, qəlbinin duymadığı, nəfəsinin ətrini hiss etmədiyi bir adam ondan uzaqlaşandan sonrasında, qəlbindəki boşluğu görür və gecə-gündüz xiffət çəkir.
  • “yaşam keçir, gün kecir, cavan olmaram bir də mən”. Cavanlıq gözəl şeydir, onun qədrini bilin. Nə qədər bacarırsınız kefinizi sürün, sonrasında peşman olarsınız.
  • “Bilirsənmi, Salatın, oxumaq yaxşı şeydir. Adam çox şey öyrənir. Xasiyyəti də dəyişir. Mən oxumuş qızları görmüşəm. Onların paltarları da qəşəngdir, özləri də. Danışanda adam qulaq asmaqdan doymur. Əgər bizim qızlar oxusa onlardan da gözəl olarlar.”
  • Bizim camaatın dərdi böyükdür. Ümumən balaca millət olmaq bədbəxtlikdir. Hərə bir qapaz vurur, gözünü açmağa qoymur. Bir taraftan da özümüzün satqınlarımız aman vermirlər. Siz bizim mollaları tanımirsınız. Onlar qoymurlar ki, camaat gözünü açsın.
    – Ruhanilərin xalqa mənfəəti azdır… Düzdür, amma bizimkilərin dərdi heç açılası deyil.
    Kənddə bir insanın savadlı olmasını istəmirlər.
  • “Bilirsən oxumaq yaxşı şeydir, adam çox şey öyrənir. Xasiyyəti də dəyişir..”
  • Elmin meydanı geniş, mənzili isə uzaqdır.
  • Məsələ çörəkdə deyil, gərək insanoğlunun ruhi aləmi də tox olsun
  • Siz bizim mollaları tanımırsınız. Onlar qoymur ki millət gözünü açsın.
  • “Mən oxumuş qızları görmüşəm. Onların paltarları da qəşəngdir, özləri də. Danışanda adam qulaq asmaqdan doymur. Əgər bizim qızlar oxusa, onlardan da gözəl olarlar”
  • Biri gecə-gündüz dəridən çıxıb işləyir, o biri at belində gəzir.
    -Bunlar hamısı Allahın işidir, a bala.
    -Allahın yox bəndənin işidir. Allah heç vaxt göydən yerə enib bu torpaqları bölüşdürməyib.
  • – İndiki zamanda heç qardaş qardaşa bir tikə çörək vermir.
    – Eh, əmi elə dərd də burasındadır ki, bir-birimizə kömək eləmirik. Qalxan yıxılana baxmır. Kim güclüdürsə, hər şeyi qamarlayıb alır. Biri var-dövlətini qoymağa yer tapmır, o biri acından ölür. Biri gecə-gündüz dəridən çıxıb işləyir, o biri at belində gəzir.
    – Bunlar hamısı Allahın işidir, a bala.
    – Allahın yox bəndənin işidir. Allah heç vaxt göydən yerə enib bu torpaqları bölüşdürməyib.
  • -Mənə ədalət və vicdanla dolu şüur lazımdır.
    -Bu mücərrəd oldu.
    -Nə üçün?
    -Çünki ədalət və vicdan məfhumu nisbidir.
  • Ürəkləri sözlə dolu olsa da, susurdular…


Deli Kür İncelemesi – Kişisel Yorumlar

Kitabı oxumağa başlayıb müəyyən yerə qədər gəldiyimdə “bitirən kimi haqqında yazmalıyam, daha çox oxunmalıdı” dedim. Amma indi İsmayıl Şıxlının on ilə yazdığı bu əsərə fikrimi bildirmək mənə çox çətin gəlir.
Əsəri oxumadan əvvəl də sujeti bilməyimə baxmayaraq kitabı oxuyanda hər dəfə, hər dəfə başqa hislərə daxil oldum. Üstün və aşağı təbəqənin bir-birinə təsirini, o vaxtkı cəmiyyətin baxışını, xüsusiylə Əşrəflə camaatın dialoqlarında şüurlu şəxslə düşünməyən camaatın içinde nə qədər fərq bulunduğunu, insanoğlunun onu anlamış olmayan insanların içində necə tək qaldığını çox çox çox gözəl əks olunub. Bəzi yerlərdə Əşrəfin bacısına, qardaşına deməyə çox sözü olurdu, amma susurdu, bilirdi anlamayacaqlar. İncə nüans deyilmi? Çox :,)
Cahandar ağanın bəzən mükəmməl, bəzən çox iradlı hərəkətlər etməsi, bəzən qürurunu daş kimi edib, bəzən təviz verməsi… İnsanın özəti.
Bir də ən çox sevdiyim cəhətlərindən biri insanlara Kipianinin, Əhməd, Əşrəf və digər şüurlu şəxslərin timsalında dərrakəli insanoğlunun cilovunu tutula bilinməyəcəyi, bir yerdən sonrasında ədalətsizliyə, haqsızlığa dözə bilməyəcəyini aşılaması idi. Həssaslığımın çoxluğumdanmı, ya İsmayıl Şıxlının qələmindənmi bilmirəm , amma ədalətsizliyə etiraz edilən yerdə (461-462 səhifə) gözlərim belə doldu :,) çox qəşəng əsər idin, çox… (a.)

Möhtəşəm roman… Oxuduqca fərqli hislərə qapıldım. Romanın əvvəllərindən Cahandar ağanı mənfi obraz kimi görsəm də, süre-süre ona haqq verdiyim məqamlar da oldu: Molla Sadıqa olan münasibəti, Aleksey Osipoviçin uşaqları oxumağa aparmaq fikrinə müsbət yanaşması, pristavla olan görüşdə kəndlilərin yanında olması və s. Hadisələr ümumilikdə Göytəpə kəndində cərəyan etsə də, romanın sonlarında Qori müəllimlər seminariyasında keçən hadisələrdən də bəhs olunur. Ailənin tüm fərdlərinin həyatının dəyişməsi, Cahandar ağanın özünə düşmən qazanmasının səbəbi isə öz nəfsinə hakim ola bilməməyi, “dədə-babadan belə görmüşük” ideologiyası ilə yaşaması idi. O, heç cür zəmanənin dəyişməyə doğru getdiyi ilə barışa bilmirdi. Bacısını, öz sempatik atını öldürməsinə, oğlunu, arvadını evdən didərgin salmasına baxmayaraq romanın sonunda Cahandar ağanın son nəfəsini verdiyi səhnə oxucuya əsərin qəhrəmanından, çox yaxşı tanımış olduğu bir obrazdan ayrılırmış kimi kirli təsir edir.
> (Aysel Abdullayeva)

Bəlkə də həyatım boyu ən çox təsirləndiyim kitabdır.Pdf formasında oxumuşdum.Lakin kitabını tapıb tekrar oxuyacam.Filminə də baxmışam.Kitabı ilə filminin çox da əlaqəsi yoxdur.Film kitabın yarısından başlayaraq çəkilib. (Şəbnəm Feyzili)


Deli Kür PDF indirme linki var mı?


İsmail Şıhlı – Deli Kür kitabı için internette en fazlaca meydana getirilen aramalardan birisi de Deli Kür PDF linkidir. İnternette ücretli olarak satılan bir çok kitabın PDFleri bulunmaktadır. Ancak bu PDF’leri yasal olmayan yollarla indirmek ve kullanmak hem yasalara hem de ahlaka aykırıdır. Yayın evlerinin sitesinden PDF satılıyorsa indirebilirsiniz.

Kitabın Yazarı İsmail Şıhlı Kimdir?

İsmail Kahramanoğlu Şıhlinski, 22 Mart 1919’da Kazak bölgesinin Şıhlı köyünde dünyaya geldi. 1933’te Kazak Pedagoji Okulunda eğitim aldı. Bir yıl Kosalar köy ortaokulunda baş grup rehberi ve öğretmen olarak çalıştı. 1941’de Azerbaycan Pedagoji Enstitüsü Dil ve Edebiyat Fakültesinden mezun oldu. 1941’de Kazak’ın Kosalar köyünde okul müdürü olarak çalıştı. İkinci Dünya Savaşı döneminde Sovyet Ordusu terkibinde ön cephelerde savaşım etti. 1946’da Terhis edildikten sonrasında altı ay Kosalar köy okulunda öğretim hisse müdürü olarak çalıştı. Yine aynı yıl Azerbaycan Pedagoji Enstitüsü Filoloji Fakültesinde asistan, 1949’da öğretmen, başöğretmen oldu. 1965’te bir süre Azerbaycan Yazarlar Birliğinin kâtibi olarak çalıştı. 1976’daAzerbaycan gazetesinde baş redaktör, 1981’de Azerbaycan Yazarlar Birliğinin ilk kâtibi, 1987’de Sovyet Sosyalist Cumhuriyeti Yazarlar Birliğinin kâtibi oldu. İlk şiiri Kuşlar, 1938’de Edebiyyatgazetesinde neşredildi. Edebi yaşamına 1947de İnkılap ve Medeniyyet dergisinde gösterilen Hekimin Masalı hikâyesi ile başladı. Eserleri birçok dile çeviri edildi. Hizmetlerinden dolayı 1979’da Kırmızı Emek Bayrağı, 1985’te İkinci Dünya Muharebesi benzer biçimde nişan ve madalyalar ile ödüllendirildi. Azerbaycan Sovyet Sosyalist Cumhuriyeti Yüksek Sovyet fahri fermanını aldı. 1949’da Azerbaycan Yazarlar Birliğine üye oldu. 26 Haziran 1995’te Bakü’de vefat etti. 


İsmail Şıhlı Kitapları – Eserleri

  • Deli Kür
  • Ölən Dünyam
  • Seçilmiş Eserleri 1. Cilt
  • Hekayələr
  • Yetər Aslanova
  • Ayrılan Yollar
  • Məni İtirməyin
  • Kerç Sularında
  • Cəbhə Yolları
  • Xatirəyə Dönmüş İllər
  • Dağlar Səslənir
  • Məni İtirməyin
  • Daşkəsən
  • Mənim Rəqibim


İsmail Şıhlı Alıntıları – Sözleri

  • Cəmiyyət də insan kimidir. Axtalanmış adamdan şahıs çıxmadığı kimi, axtalanmış cəmiyyətdən də kamil cəmiyyət ola bilməz! (Ölən Dünyam)
  • – Gəncədə döyüşdünüz. İnsan qırğınından başqa nə qazandınız? Çapıq Əmrah da ayağa durdu və Fətullayevlə döş-döşə dayandı:
    – Mərdlik! Cəsarət. Bəs, siz nə qazandınız? Camaatı qorxaqlığa, xəyanətə öyrətdiniz. Hamını qırdınız, tökdünüz, elədiniz gözü qıpıq.
    – O, sözünə ara verdi. Papiros çəkməyə icazə istədi və tüstü-duman içində söhbətinə davam etdi.
    – İndi buraya nəyə gəlmisiniz? Rus əsgərlərini nəyə gətirmisiniz? Fətullayev əsəbiləşdiyini gizlədə bilmədi.
    – Qaçaq-quldurların kökünü kəsməyə.
    – Yox. Siz kişilərin kişiliyini əlindən almağa gəlmisiniz. Onları qorxutmaq, gözlərinin odunu almaq istəyirsiniz. Arvad-uşaq yanında kişiləri hörmətdən salmaq, onların qürurunu sındırmaq istəyirsiniz. Heç bilirsiniz qürur nə deməkdi? Bilməzsiniz. Çünki siz qürurlu adamları, elə xalqı da tapdalamağa çalışırsınız. Sizə şahıs yox, madyan lazımdır. (Ölən Dünyam)
  • – İndiki zamanda heç qardaş qardaşa bir tikə çörək vermir.
    – Eh, əmi elə dərd də burasındadır ki, bir-birimizə kömək eləmirik. Qalxan yıxılana baxmır. Kim güclüdürsə, hər şeyi qamarlayıb alır. Biri var-dövlətini qoymağa yer tapmır, o biri acından ölür. Biri gecə-gündüz dəridən çıxıb işləyir, o biri at belində gəzir.
    – Bunlar hamısı Allahın işidir, a bala.
    – Allahın yox bəndənin işidir. Allah heç vaxt göydən yerə enib bu torpaqları bölüşdürməyib. (Deli Kür)
  • Yarımçıq doğulan uşaq da çox yaşamaz: ya anadan olan kimi ölər, ya da ağıldan naqis olar. Təbiətin də, cəmiyyətin də öz əbədi və əzəli dəyişməz qanunları var. Yaz qışı, yay yazı, payız da yayı əvəz etdiyi kimi cəmiyyət də embrioloji mərhələlər keçməlidir. Əvvəlcə insanların zehnində kamillik yaranmalı, təkamül yolunu keçib inqilaba gəlməlidir. Yoxsa uşağı 6-7 aylığında ala- yarımçıq halda dünyaya gətirmək olmaz. (Ölən Dünyam)
  • -Tənqidi sevmirsən, çünki yarana toxunur.
    +Tənqidi kim sevir ki, mən də sevəm?
    -Sevmirlər, ancaq nəticə çıxardırlar. (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • Nəsib dayı atalıq borcunu yalnız övladı yaxşı geyindirib yedirməkdə görən adamlara gülərdi. Belə atalar adətən həmişə övladlarını sıxır, “mən səni saxlamışam, boğazımdan kəsib sənə vermişəm, mənə borclusan, ona görə də
    mən nə desəm, o olmalıdır” deyirlər. Övladlarının müstəqil yaşamasının əleyhinə
    çıxırlar. Çalışırlar ki, uşaqları da onlar kimi düşünsün, onlar kimi hərəkət etsin, onlar kimi yaşasınlar. Bu cür adamlar elə zənn edirdilər ki, həyatı, yaşayışı
    dünyada onlardan muntazam başa düşən yoxdur, heç kəs onların dediyinin əleyhinə
    çıxa bilməz. Övlad onun dediyini dinməz-söyləməz yerinə yetirib cavab qaytarmamaldırlar…
    Nəsib dayı bu cür adamları bədbəxt hesab edirdi. Çünki onlar öz aləmlərində
    övlada yaxşdıq edib qayğısına qalır, onun xoşbəxtliyinə çalışır, əsllndə isə qaş
    düzəltmək əvəzinə göz tökürlər. Unudurlar ki, hər quşun öz uçuşu var. (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • Onun, ümumiyyətlə, oxumuş adamlardan xoşu gəlmirdi. Onlarla bir azca söhbət edəndə özünün çox şeyləri bilmədiyini hiss edirdi. Qəlbinin dərinliklərində bunu etiraf etsə də, üzdə özünü şax tutur, arabir də zarafata salıb “indiki oxumuşların yüzünü suya susuz aparıb, susuz da qaytararam” – deyirdi. (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • – Cəmiyyət də insan kimidir. Axtalanmış adamdan şahıs çıxmadığı kimi, axtalanmış cəmiyyətdən də kamil cəmiyyət ola bilməz! (Ölən Dünyam)
  • Doğrudan da, həyat hər yerdə həyatdır. Lap ölüm ayağında da insan ünsiyyət axtarır, mehribanlıq, nəvaziş gözləyir (Hekayələr)
  • “Mən oxumuş qızları görmüşəm. Onların paltarları da qəşəngdir, özləri də. Danışanda adam qulaq asmaqdan doymur. Əgər bizim qızlar oxusa, onlardan da gözəl olarlar” (Deli Kür)
  • “Bilirsən oxumaq yaxşı şeydir, adam çox şey öyrənir. Xasiyyəti də dəyişir..” (Deli Kür)
  • Ürəkləri sözlə dolu olsa da, susurdular… (Deli Kür)
  • Yüz min təbib neyləyər bir tanrı qarğışıma?”. (Ölən Dünyam)
  • İnsanın həyatında çox qəribə, ağlagəlməz hallar olur. Bəzən bir insanla iki il, üç il bir yerdə yaşayırsan, hər gün görüşürsən, lakin ona əhəmiyyət vermirsən, onun varlığını belə hiss etmirsən. Bəzən təsadüfi, ötəri bir görüş ömrün boyu yadından çıxmır… (Ayrılan Yollar)
  • Əri hirsli-hirsli ona baxıb, gözlərini bərəltmiş, “arvadsan, otur yerində, – demişdi, kişinin işinə qarışma”, – onun atası da kürəkəninin tərəfini saxlamış, “şahıs arvada sirrini verməz” – demişdi. (Ayrılan Yollar)
  • Dünyada heç kəs heç kəsə boş-boşuna hörmət eləməz. Kim ki birindən asılıdır, ona işi düşüb, ondan qorxur, hörmət də eləyir. Uşaq nədi, ona da gözünü ağartmasan, sözünə baxmır. (Ayrılan Yollar)
  • “Dünyada onu ən çox qorxudan aldadılmaq idi. Çünki o, ömründə heç kəsi aldatmamışdı” (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • «İnsanın həyatında çox qəribə, ağlagəlməz hallar olur. Bəzən bir insanla iki il, üç il bir yerdə yaşayırsan, hər gün görüşürsən, lakin ona əhəmiyyət vermirsən, onun varlığını belə hiss etmirsən. Bəzən təsadüfi, ötəri bir görüş ömrün boyu yadından çıxmır.»
    -Ayrılan Yollar (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • “İnsanın həyatında çox qəribə, ağlagəlməz hallar olur..” (Seçilmiş Eserleri 1. Cilt)
  • Məsələ çörəkdə deyil, gərək insanoğlunun ruhi aləmi də tox olsun (Deli Kür)

YORUMLAR

YORUM YAZ!

Yorum Ekle



[

İlgili Makaleler

Başa dön tuşu
Oto Aksesuar toptan çakmak
Pusulabet Betoffice Giriş ataşehir escort pendik escort sitene canlı tv ekle bonus veren siteler deneme bonusu veren siteler madridbet meritking kingroyal madridbet yeni giriş kingroyal giriş